شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

اتوماسیون اداری و سیستم حسابداری
شناسه پست: 7238
بازدید: 53

اتوماسیون اداری و سیستم حسابداری بازار برتر یک سیستم جامع تحت وب و بعنوان هسته اصلی سیستم‌های اداری است.

این سیستم با ظاهر کاربری بسیار ساده و حرفه‌ای طراحی و بصورت کاملا اختصاصی برای سازمان و زیرمجموعه‌ ها، شرکتها و فروشگاه ها امکانات مورد نیاز شما را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌کند.

در زیر به قسمتهایی از اتوماسیون اداری و سیستم حسابداری گروه بازار برتر اشاره می کنیم:

  • پشتیبانی از تعداد بالای کاربران بصورت همزمان با کارایی مناسب در اتوماسیون.
  • طراحی بی نهایت قالبهای اختصاصی یا فرمهای متنوع اختصاصی.
  • طبقه بندی مکاتبات داخلی در سطوح مختلف.
  • امکان پیاده سازی به صورت سازمانی یا به اصطلاح هلدینگ.
  • دارای جستجوی سریع و کاربردی.
  • سیستم انتقال پیام بین کاربران سازمان.
  • ثبت فعالیت‌های کاربران.
  • کنترل دسترسی به فرم‌ها و اسناد حسابداری.
  • ا.
  • تعریف حساب های بانکی، کارتخوان، صندوق و دسته چک.
  • . در اتوماسیون اداری و سیستم حسابداری
  • ثبت دریافت ها و پرداخت ها.
  • مدیریت چکهای دریافتی و پرداختی.
  • قابلیت مغایرت گیری بانکی.
  • تعریف نامحدود برای انبار و کالا.
  • امکان تعریف اسناد ورودی و خروجی انبار.
  • محاسبات دقیق ریالی انبار و صدور اتوماتیک اسناد حسابداری مربوطه.
  • عملیات پایان سال انبار و ثبت اسناد انبارگردانی.
  • صدور اسناد انبار و حسابداری همزمان و اتوماتیک توسط سیستم خرید و فروش.
  • دسترسی مجزا به کاربران انبار.

و بسیاری امکانات دیگر که بنا بر نیاز و سفارش شما تهیه و در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اتوماسیون اداری و سیستم حسابداری لطفا پس از ثبت نام در وب سایت از طریق پیشخوان تیکت ارسال بفرمایید.

همچنین شما می توانید از طریق فرم زیر با ما مکاتبه بفرمایید.

کارشناسان تیم ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.