شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

قوانین و مقررات

لطفاً مطالب قوانین و مقررات بازار برتر را به‌صورت کامل و دقیق مطالعه بفرمایید

قوانین و مقررات

قوانین استفاده از محصولات خریداری شده (افزونه‌ها و قالب‌ها)

  1. خریداران متعهد هستند در استفاده از محصولات بازار برتر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند.
  2. نصب بودن لودرهای ionCube در هاست یا سرور خریدار جزء پیش‌فرض‌ها می‌باشد، بازار برتر تعهدی در مورد امنیت و بدون باگ بودن محصولات ندارد و خریدار موظف است قبل از راه‌اندازی وب‌سایت از این مورد اطمینان حاصل نماید.
  3. درصورتی‌که محصولی باگ ساختاری داشته باشد باید توسط سازنده حل شود، درصورتی‌که کاربری امکان صبر برای حل مشکلات از سمت سازنده را ندارد (به دلیل تفاوت زمانی کشور ایران با سایر کشورها چندین روز زمان می‌برد) مسئولیتی بر عهده بازار برتر نمی‌باشد و باگ‌های ساختاری باید توسط سازنده حل شوند.
  4. محصولات ارائه شده در بازار برتر سازنده خارجی دارند و برای حل بعضی از مشکلات زیرساختی باید با سازنده مکاتبه انجام شود تا از طرف خود سازنده تغییرات در آپدیت جدید محصولات انجام شود و ارائه گردد. اما بسیاری مشکلات از طریق کارشناسان بازار برتر قابل‌حل خواهد بود و ما در نهایت تلاش کاربران سایت را یاری خواهیم کرد تا موفق شوند.
  5. پشتیبانی بازار برتر برای محصولات غیر رایگان بوده و تمامی قالب‌ها و افزونه‌های داخل سایت را شامل می‌شود.
  6. پشتیبانی بازار برتر مشکلات احتمالی افزونه‌ها و قالب‌ها را شامل می‌شود. لازم به ذکر است درصورتی‌که با ایجاد تغییرات در سایت وردپرسی مشکلی ایجاد شود حل این مشکلات بر عهده پشتیبانی نمی‌باشد. در واقع خراب‌شدن افزونه یا قالب با دست‌کاری در آن شامل پشتیبانی نخواهد بود.
  7. درخواست‌های پشتیبانی که در روزهای تعطیل مانند جمعه یا تعطیلات رسمی ارسال می‌گردند در صبح روز بعد پاسخ داده خواهد شد.
  8. هرگونه تغییر در سورس محصول موجب توقف پشتیبانی و عدم ارائه به‌روزرسانی محصول به کاربر می‌گردد.
  9. رعایت ادب و احترام در بخش پشتیبانی ضروری است و در صورت عدم رعایت این موضوع از سمت کاربر حساب کاربری مسدود و دسترسی به فایل‌ها بسته خواهد شد.
  10. پشتیبانی محصولات صرفاً از طریق بخش تیکت انجام می‌گیرد و هیچ‌گونه پشتیبانی تلفنی یا از طریق شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.
  11. پشتیبانی شامل سفارشی‌سازی یا تغییر سورس محصول بر اساس نیاز کاربر نمی‌باشد.
  12. بخش دیدگاه‌ها یا فرم تماس با ما صرفاً جهت طرح سؤالات قبل از خرید است و سؤالات و مشکلات پس از خرید در این بخش‌ها تأیید و پاسخ داده نخواهد شد.
  13. مواردی مانند کمبود منابع هاست یا نصب افزونه‌های اضافی و مخرب شامل پشتیبانی نبوده و عیب‌یابی آن برعهده کاربر است.
  14. زمان پاسخگویی به تیکت‌ها در ساعت کاری بین ۱ تا ۲۴ ساعت است.
  15. بازگشت وجه تنها در صورت عدم عملکرد محصول در حالت استاندارد انجام می‌گیرد.
  16. درصورتی‌که کاربر محصولی را به‌اشتباه خریداری نماید به دلیل دانلودی بودن محصول به‌هیچ‌عنوان امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
  17. اگر کاربری توانایی استفاده از محصول را دلیل عدم آشنایی با وردپرس و موارد اولیه را نداشته باشد امکان بازگشت محصول وجود ندارد.
  18. امکان جایگزینی یا تعویض محصولات به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد و کاربر باید در هنگام خرید حداکثر دقت خود را به عمل آورد.
  19. بازگشت وجه به موجودی حساب کاربری (کیف پول) انجام می‌گیرد و به‌هیچ‌عنوان امکان برداشت به‌حساب بانکی وجود ندارد.
  20. ازآنجایی‌که فایل‌های بازار برتر به‌صورت دیجیتالی یا دانلودی در اختیار کاربر قرار داده می‌شود، لازم به ذکر است که کاربر همواره بایستی فایل‌های خریداری شده را دانلود نماید تا در صورت ایجاد شرایط غیرمترقبه و حوادث غیرقابل‌اجتناب مانند سیل، زلزله و موارد طبیعی در محل استقرار تیم و یا دیتاسنتر میزبان اطلاعات سایت، مشکلی از بابت دسترسی به فایل خریداری شده نداشته باشد. بدیهی است در صورت بروز چنین شرایطی امکان ارائه سرویس و خدمات‌دهی به کاربر وجود نخواهد داشت.
بازار برتر حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه (قوانین و مقررات) را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.